IF HE'S NOT DOING ANYTHING TO KEEP YOU, THEN WHY ARE YOU FIGHTING SO HARD TO STAY?

Idag har farmor och farfar åkt hem och jag har bara tagit det lugnt. Följde med mamma till stan en sväng och fick med mig 3 böcker hem som jag tänkte läsa.. har redan läst ut innan jag dör och gud så jag grät.. Är en riktig boklus om jag lägger manken till och kan sitta och läsa i timmar.. hehe
boken kan varmt rekomenderas! boken handlar om en 16 tjej med leukemi och vad hon gör månaderna innan hon dör.

när jag väl tänker efter är jag så jävla rädd för döden, jag vill inte dö, jag har inte levt mitt liv. Jag önskar att jag skulle leva varje dag som den sista i mitt liv men det gör jag inte överhuvudtaget men det ska det bli ändring på nu. måste lära mig att uppskatta saker och ting mer.

peace out

anna


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback