17:14





/anna

onsdag.sämst.


snygg!

Hej, tusan vad jag har deppat sönder idag. Kungen var på skolan idag och det var ju ganska kul att få se honom och Silvia men dom såg man bara i typ 5 min? Och kallt var det att stå och vänta-.-
Har gått och tänkt på massa saker under dagarna nu också, inget som gör mig gladare direkt.
fan. Hade iaf ett trevligt snack med emelie och det behövdes! tack tjejen

Däremot på Fredag händer det grejer, agnes mercedes och micaela kanske ska sova hos mig och det blir nog jätte trevligt! :)
Ska gå nu

/anna

jag älskar dig världens finaste syster



Hej! Idag har jag vart på stan med mamma och köpt avslutningsklänning och festklänning, känns skönt att ha de gjort så man slipper stressa runt sen. Vart en vit avslutningsklänning från Sisters och en blå&vit festklänning från Hm. Ikväll sover jag och Anna i stugan vilket ska bli as kul!
Nu ska jag dra och möta henne
Love Agnes

11.24



hejhej,

Nu ska vi börja blogga igen, förhoppningsvis.
Idag är det lördag och pappa har fyllt år så då kommer massa gäster! Agnes kommer nog snart och ikväll sover hon här ;)
ska bli riktigt trevligt!

/anna


Välkommen till min nya blogg!