You're always here to hold me up when I'm losing my mind



Suavemente, besame I’m ready to do whatever If you take me away




Dagen spenderades med tillslut therese, vi tog massa bilder så lägger väll ut några åt gången:)
Imorgon ska jag umgås med bästa ,vi drar väll in till tälje eller något! Känslan av att ha allting precis som man vill är helt underbar. Där jag står idag och personerna jag har runt omkring mig, finns inget bättre.

/anna

nicesuprise


det kommer gå bra


/anna

until that day




SOMETIMES YOU HAVE TO FORGET WHAT YOU WANT TO REMEMBER WHAT YOU DESERVE



Äntligen är jag klar med pluggningen och förhoppningsvis går det bra på provet imorgon! Imorgon blir det att träffa frida sen så ska jag och agnes ut på kvällen och springa vilket kommer bli så skönt bara att få komma ut och röra på sig!

Kiss
Anna

one tree hill










LOOOOOOOOOOOOVE

jag är fri





I love you




Inte skrivit på ett bra tag nu men skolan tar dö på mig så har abosolut ingen tid över. Som sagt jag är redan enormt skoltrött, aldrig känt såhär.
Idag efter en tuff dag med engelska redovisning och samhällsekonomi prov unnade iallafall jag mig själv en shopping tur med bästa anna, fick med mig mycket fint hem. Kändes bra att träffa min babe igen, catch up time!

Agnes


när jag går ner


...



wherever you go



sitter och sjunger lite på världens bääästa låt Ron Pope- Wherever you go!
Längtar så otroligt till fredag nästa vecka! Då ska det ses på paranormal activety 3 med marcus,agnes och några andra vilket ska bli så jävla kul!
Kommer dock dö av rädsla:(

/an