Gran Canaria

Tidigt imorgon bitti åker jag till Gran Canaria, hörs om två veckor
/ Agnes


mallorca 2008


.

Ursäkta mig? Du skulle snackat tidigare, och att jag ska träffa dig kommer inte förändra min syn på dig. Jag vill dock höra vad du har att säga men så får ju du inte träffa mig..remember?
Du har förlorat mig, och det finns ingenting som kan få mig att komma tillbaka till dig.  



Ovanför: inte bloggrelaterat.
/anna

Du vet vem du är

Dagen flöt på bra tills johan ringde, jag fick veta över telefon att min bästa vän som jag kännt sedan jag var liten har gjort det värsta man kan göra. Har aldrig gråtit så mycket på en och samma dag, hela mitt liv rasade samman. Allt jag berättat för henne om honom, hon visste hur jag kände men ändå går hon bakom ryggen på mig och träffar honom. Hon väljer en kille hon inte känner före sin bästa vän. Vilket jävla svek. Du ringde mig för någon vecka sen och vi blev vänner igen, du grät, jag grät, du sa att allt skulle bli bra men tanken på dig nu får mig att vilja spy. Vet du .. Det kommer aldrig bli vi igen, jag ska behandla dig som luft, du är nobody. Jag älskade dig, så jävla mycket! Nu bara så skiter du i mig, hur fan kan du göra mig så illa som du gjorde? Tänkte du aldrig på mig när du såg på honom, vad har jag gjort mot dig?
Vill bara att du ska veta att jag aldrig kommer förlåta dig, hoppas att du får ett bra liv för det ska jag ha, utan dig. Du har gjort mig så himla illa, min närmaste vän.. bara svev mig på det sättet.
Du är nu helt ute ur mitt.
/Anna


fucktard

jävla idiot hoppas som fan att du ångrar dig, även att jag är lack som fan nu för att du förstört mina dagar så hoppas jag att det blir vi ... helvete.



puss anna


torsdag



Imorgon drar jag och mamsen till stockholm, vi ska käka gott och shoppa! Senare på kvällen ska jag träffa alexandra och ser riktigt fram emot det,var ju så länge sen sist... I helgen blir det att käka borta och bygga på huset tror jag! Söndag BLIRE PACKNING, på måndagen drar jag och agnes till öland med min familj, Mys!

Kram Annapanna


jag kommer kämpa för dig

Hej,jag mår skit dåligt. Hejdå /Anna

så jävla klockren

 

Feeling broken


Nu sitter vi och slappar för första gången på sjukt länge. Haft tuffa veckor eftersom vi jobbar hela dagarna och är ute hela nätterna. Vi har sovit i stugan i snart en vecka nu, på nätterna har vi träffat john, jonathan, johan, adam och pontus. Det har hänt riktigt mycket dom senaste dagarna och vi har förändrats totalt. Men det är positivt!

Pussss Anna & Agnes


I need you now


Hemma från en sjukt jobbig dag på slottet, värmen går inte att beskriva. Haft två mycket bra dagar med Anna nu och dom tackar jag för, du är bäst gumman! Nu ska ska jag käka tacos framför tvn pusss agnes

They can say that

   
Ännu en underbar dag med dom bästa. Först träffade vi J och kollade på Beck, Persbrant är bara sååå snygg! Efter det klippte vi gräsmattan för att tjäna lite cash. Drog sen ut för att träffa J & J  vilket var mycket trevligt ;) Senare på kvällen käkade vi på Rhodos och träffade A & P, alltid lika stört. Nu ska vi se film, som vanligt hehe. Väntar också på att J ska ringa och säga att han är hemma så vi kan dra ut igen. Imorgon väntar jobb, usch.


Learn of your mistakes



Kom just in efter en kväll med underbara människor, nu dricker vi häxa och tittar på American Pie. Livet kan fan inte bli bättre!

and boy I belive in love



Bästa Agnes sover här idag och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag gick upp runt 8 och drog och handla lite baksaker och har stått och bakat hela jävla morgonen , cheesecakes bakelse typ,såg dock godare ut i tidningen menmen:d Det ska ätas ikväll iaf!

Haha gårdagen var supertrevlig!(y) Var med alexandra och vi fotade lite så bilder kommer;)

Puss
Anna

Bound to you


På fredag är du min!

Agnes


you make me stronger









/anna


I finally found my way





/Anna

pics


porr


Bjusssssssssssss..finns massa mer men vågar inte lägga ut (a)

/ANNA MASTER

Man måste våga för att vinna



För första gången på väldigt länge gör jag något helt oförväntat, något som inte är genom tänkt, något som jag vet att jag kommer att ångra. Jag kastar mig rakt ut även fast jag vet att han inte kommer stå där och fånga mig när jag faller. Jag är så dum som tror att han kommer förändras om jag bara ger honom chansen. Jag vet att jag kommer bli sviken men ändå tar jag sats och hoppar utan att ens tveka. En nära vän sa en gång till mig "man måste våga för att vinna" och det är precis vad jag ska göra nu...



/ agnes


You are the one who is dragging us apart

Väcktes vid 8 av adam så kunde inte somna om... så nu väntar jag på att alexandra ska vakna!
Hela veckan är jag typ upptagen nu på tisdag ska jag vara med johanna och kanske sova hos henne eftersom hon är helt själv hemma(y) på torsdag ska agnes sova här och i helgen jobbar jag..



Puss Anna


Fredag

HEJ!

Nu får det bli skärpning med bloggen hehe för min del...
Igår var jag och agnes och shoppade, fick med oss massa hem! Köpte flera bikini överdelar och en underdel, bh,trosor,shorts och ett linne!
Superfina saker så är mycket nöjd :d

Idag är det bara att åka iväg och jobba..så hoppas det blir molnigt och regn så det inte kommer så mycket människor:o

Pratade lite med Jonatan igår ochvi ska ha filmkväll när han kommer hem så det blir nog riktigt trevligt :d


Från Balen..

Puss Anna

you make me smile, you make me happy