therese andersson


Quiero
empezar diciendo que eres un pedazo de mi corazón, sin que nunca voy a ser grande, te amo Homie
Que son muy buenos

Vad som än har hänt mellan oss så har vi alltid kommit tillbaka till varandra och det bästa med dig är att jag alltid vet vart jag har dig!
Jag kan lita på dig till hundra och fan du är så himla underbar. Att vara med dig är helt sjukt, ena sekunden sitter man livrädd bakom dig på moppen och tror att man ska dö och andra sekunden kan man sitta med dig på en brygga och käkar gott och badar.
Våran vänskap är oslagbar och även fast vi inte alls ses mycket finns du alltid där för mig och det betyder så himla mycket, du betyder så himla mycket!
Jag bara älskar känslan av att prata med dig för med dig kan jag prata om allt mellan himmel och jord. Det finaste med dig är att du lyssnar och du bryr dig verkligen dig om en och det finns ingen som dig therese. Jag älskar dig gumman!
Vi har gått igenom så mycket tillsammans och vi har minnen och vi fortsätter skapa nya!



Usted es único
y sí, soy bueno en español? hihi

Love you gumsi

/Anna


I don't want to lose your love




Agnes

Det livet som jag lever det är livet jag vill leva

Skola idag, och när jag kom med bussen stod fredrick och bella och väntade på mig, super söta!
Dagen rullade på och imorgon har jag sovmorgon till 10:40 vilket känns jävligt bra!

Funderar på att börja boxas eller i motorcross:o Ska kolla upp lite vart man kan börja och så...

kram
Anna

(har bytt dator så har inga bilder.. tar dom från weheartit.com)


Till alla er som inte vet


Vill bara dra iväg-till dig
/anna


c'est mal, mais tu es la seule que je veux être avec



Hej!

Bjussar på riktigt bra låt. Idag har det varit skola som alla andra kommande dagar, var med bella och det är riktigt kul att lärt känna henne,mycket härlig brud!
Har skämt ut oss för hela klassen och våran ena mentor...
Menmen, imorgon är en ny dag:)

Au revoir
/Anna

V & P



Vinny och Pauly D från Jersey Shore,
Snygga.

twinning

Har gått i skolan i 4 dagar nu och imorgon börjar det riktiga schemat..
Känns ganska bra i klassen, finns väll ungefär 6 pers man kan umgås med resten är bara knaus.
Imorgon börjar jag typ vid åtta sen efter första språk lektionen har jag hål i 1 h och 30 min,kul.
Får hoppas att bella kommer imorgon så jag kan vara med henne annars är min dag förstörd.

Imorgon sover bästis hos mig och min farmor och farfar kommer upp så vi lär ju få sitta och prata med dom hela kvällen:)

Kommer inte blogga så mycket för det är så tråkigt och ointressant.

PUSS
ANNA



the voice of the voiceless

Första skoldagen avklarad, gick faktiskt bra! Klassen verkade helt okej.
Imorgon ska vi ut och gå halva dagen, så hoppas på bra väder.

Men nu ska jag se på film!

Puss/anna


alla ni som har legat med ett skåp

Jag har varit lite dålig på att uppdatera så nu kör jag. I Måndags sov jag med Agnes och på kvällen träffade vi en, åkte lite bil, snackade och massa annat! hahaha
På tisdagen åkte jag agnes mickis och handlade grejer sen drog jag och agnes vidare intill stockholm och såg på Bridesmaids! Skit kul film!
Ska väll jobba nu tills lördag sen ska nog agnes sova hos mig och utan tvekan ska jag träffa han igen;)

Puss
Anna


Home sweet home

Hemma efter två underbara veckor på Gran Canaria.Idag har jag jobbat vilket var tufft eftersom jag kom hem tre inatt och började tio. Efter jobbet har jag umgåts med mina enormt saknade vänner, så himla skönt att se dom igen! Nu ska jag sätta på en rulle och sen sova Love Agnes

8augusti

Mobil blogginlägg! Ifall det ser konstigt ut;) Jobbade idag, det sög! Fast mercedes och jag var skit bra förutom att alla andra jävla kollegor skulle gnälla som jävla fuckade kärringar. Skönt som fan var det att sluta! Längtar till onsdag för då ska jag vara med adam,saknar han super mycket! Ses! Love Anna

you are white trash

Kommer att sakna dig men jag har det så mycket bättre utan dig. Du är inte värd mig! Och det kommer du aldrig bli

miss you...



5 dagar kvar
/anna

Words can't define


Sugen som fan på att göra tungpiercing


Snart ska jag iväg till jobbet i detta fina väder! Härligt, då kan man inte sola  idag då..
Ska göra iordning mig nu, kanske bloggar senare.

Kram Anna


skönaste av allt..

..är att veta att han inte ens gillar dig!;)

KYSSAR GLADA ANNA

rain over me




p.h



hope is a walking dream





I September åker Jag, Mamma och Susanne till Spanien!
Längtar

/anna

bad-ass

Skönt väder! Dagen spenderades med pontus,fick träffa hans underbara familj och sen drog vi ut,snackade och så! Ur mysigt,tack för dagen! Love Anna Ps. AGNES KOM HEM!DU ÄR SAKNAD!

Las Palmas de Gran Canaria




Perfect for me

Massa har hänt dom senaste dagarna och det har varit helt perfekt! Jag är så glad!
Igår var en riktigt toppen dag, drog med elin och bada sen drog vi till stallet och det var så himla länge sen som jag var där! Pepsi stog också där så fan vad glad jag blev när jag fick se min snuttis!♥
Idag ska jag med mamma till Södertälje och kolla lite sen så ska vi dra ut och bygga på källsvik, again.. Ikväll ska vi ta med massa fika och gott och sätta oss på bryggan,bada och mysa! Imorgon blir det att dra till Pontus och får väll se vad vi hittar på.

Men ska käka frukost nu så vi hörs!

/anna