you make me smile



/anna


Living in a dream

Vilken toppen FREDAG det var!
Micaela,jag, adam och josefine åkte upp till älvsjö och där väntade vi på att marcus och några till skulle komma. Vi blev insläppta vid halv 9 och allting drogs igång vid 9 typ..
Blev en massa strul först men sen löste sig allt och kvällen blev mer än lyckad!
Det var as skön musik och träffade någon Rebecka och Anna som var super trevliga!

Kvällen var helt underbar och den var föör kort.. men det gick ändå precis som jag ville och förväntade mig;)


/Anna


Hate myself for loving you

- agnes

Nrj Experience

Imorgon bär det av till Nrj Expreience med Micaela, Adam och Markus sen ska vi träffa fler där!
Kommer bli bäst! Biljetter är bokade så TAGGAR
På lördag ska jag rida nelly min nya medryttarhäst, ska bli skit kul, sen på kvällen blir det att åka bort..
Ska träffa saknade Linn nästa lördag, ska åka upp till henne i stockholm sen ska vi fika och shoppa lite, längtar!



/anna


This my country, man. We 'here long 'fore you came - long after you gone





Alla 1-or var på Grippsholmsslott idag och det var faktiskt ganska kul, min grupp var helt okej!
Lärde känna några super trevliga killar!
Väl på slottet fick vi först gå runt och kolla sen fick vi en guidad rundtur vilket sög förutom att jag gick och snacka lite med F så då blev allt genast trevligare. Sen fick vi mat som var ganska gott, det var pasta med kyckling. Efter det var man tvungen att göra massa tävlingar med sin grupp.
Jag och Bella drog med några och köpte glass i Mariefreds centrum, MUMS!

Men ska dra nu,
/anna

AMERICAN HISTORY X...

...Är den absolut bästa film jag sätt! Den var så otroligt bra och rekomenderas verkligen!




/anna

FILM

Har blivit helt filmgalen nu, har sätt Miss March, Bad teacher, Rum 1408, Stomp the yard.
Nu ska jag sätta mig och se American History X!



/anna


We own the night


Älskar dig gumman obeskrivligt!

/Anchi


BeenerKeeKee

Fyfan vilken häftig snubbe!
Träffat massor av kändisar,avis!










/an

08:54


Blev väckt av mamma nu, är dödsttrött men ska gå ner och äta frukost..
Har dragit på mig mina supersköna mjukisbyxor från bikbok lovelovelove.

/anna


Finns ingen som är som dig, det är fan tur det.

 


Hej, idag hade vi typ chillig dag i skolan, måste göra en hypotes till carolin sen skicka den till henne men varken jag eller dado orkar.. hehe menmen får ta tag i det ikväll..
Ska dra nu!

PUss
Anna

första gången...

Jag verkligen tänker efter, pratade med Danni idag och det fick mig verkligen förstå allt med skiten! Det snacket behövdes verkligen och känslan efter var ju helt underbar!
Tack Danni gumman!

Åkte buss med agnes idag också,vidrog och åt på mc donalds vilket var mums,har längtat efter riktig mat då Igelstasmat suger!
Nu ligger jag i sängen och ska snart få gäster!Och då blir det mat så MUMS!

Arvoir

Anna


Finaste tjejen!!
älskar dig


jag gråter bara i regnet



DAGS för blogginlägg igen

Igår köpte bästa mamsen ny mjukisdress till mig och naglack, så himla söt!
Idag var det skola och jag var med Daniella som är så jäkla snäll, haha minlilla dvärg vän,någon dag ska hon och jag åka och shoppa åh sånt, mysigt!♥
Skolan känns hur bra som helst nu eftersom alla börjar känna alla nu vilket är super!
Imorgon ska jag hem och städa sen vet jag inte.. På lördag sover jag hos elin,ska bli skoj!

Puss
Anna


i wish nothing but the best for you

saknar dina armar runt mig, hur du alltid fick mig att le..saknar allt med dig..

anna


...




no strings attached

                    

såg på no strings attached med familjen igår, den var väll sådär...
idag ska jag jobba sen så ska vi hämta agnes så ska hon sova här!♥

/anna

1 september



Skolan var helt sjukt rolig idag, hade världens bästa franska lektion med dado, haha vi hade iaf skitkul.
Vet inte hur mycket pengar jag bränt på mat nu eftersom bella och jag äter hela tiden!
Efter skolan drog jag och mötte upp agnes på stan och vi shoppade lite. Jag köpte, kofta, lösnaglar,en skrivbok,penna,armband,bh sen tror jag att det inte var något mer.. :)
Imorgon ska jag vara med jonatan,vilket ska bli super skoj eftersom jag inte sätt killen på ett tag.

bye
Anna

damn


sjukt snygga,vill ha!

/anna