If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever


Idag har jag som vanligt varit på slottet och jobbat, riktigt jobbigt nu när det är så varmt! Imorgon ska jag och  pappa dra till Enköping och jobba på mässen. Nu ska jag ut och möta Mercedes för att sen dra till hökan pussss agnes


I know i'm not forever young

Hej kass uppdatering! Ja nu var det ett bra tag sen och det har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist. Bland annat har jag gått ut grundskolan med 270 poäng vilket jag är sjukt nöjd med! Men jag är värd det efter allt slit och alla timmar jag lagt ner. Så jag får faktiskt skryta lite här hehe. Även har jag vart på niornas bal vilket var en mycket lyckad kväll. Ätit den sista lunchen med mina klasskompisar och kollat på gamla bilder från mellanstadiet. Stått på skolgården och lyssnat på rektorns tal, haft avslutning i klassrummet med föräldrarna och fått min framtidsnyckel. Allt detta har jag hunnit på en vecka, min sista vecka i grundskolan. Usch vad hemskt det känns att skriva det. Men när jag fick min framtidsnyckel blev jag inspirerad, jag vill lyckas lika bra som mina lärare tror att jag kan göra. Därför ska jag kämpa på gymnasiet för jag vet att jag kan bara jag lägger manken till. Jag vill lyckas och jag kommer göra det.














Love agnes

one last time

Hello!
Jag kan inte förstå att jag slutar nian om bara 12 dagar, det är helt sjukt! Sitter nu och kladder lite på min hemkunskaps uppgift som ska in på tisdag, kan inte fatta att det är de sista jag gör i nian. Jag vet seriöst inte om jag ska gråta eller skratta, är sjukt nervös för att börja gymnasiet men ändå ska de bli skönt att komma bort från Nykvarn... Aja den dagens problem! Iallafall dom senaste dagarna har jag jobbat vilket jag även ska göra imorgon och på måndag, usch säger jag bara. Aja kommer väll kännas nice sen när lönen kommer den tjugofemte..
Nej nu ska jag ut i det fina vädret och sola, puss agnes